Alt Coins

BITCOINDE KRIZ SONRASI BENİM HAMLEM | HANGI ALTCOINLER SAĞLAM ? | ALTCOIN SEPETI


Join Daily Airdrop

YouTube video


Bitcoin düşüşü sonrası gözüme kestirdiğim altcoinleri sizlerle paylaşmak istedim. Kripto paralarda işlemler riskli olduğu için tekrar düşebilir diye ufak miktarlarla alım yapmaya başladım. Daha fazla altcoin sepeti ve kripto para içeriği için takipte kalmayı unutmayın.

Not : Bu videoda bahsedilenler yatırım tavsiyesi değildir.

Videoda bahsettiğim işlem platformu aşağıdadır arkadaşlar.
Kayıt Linki : http://www.quantfury.com
Coin Akademi davet kodu : AKADEMI
Kayıt sırasında davet kodunu kullanarak ücretsiz 5$ ile 250$ arasında AAPL-UBER gibi hisse veya BTC-ETH gibi kripto paralara sahip olabilirsiniz.

source

Related Articles

26 Comments

  1. Hocam merhaba. Bir umur belki kazanırım diye Quantfury'e kayıt yaptırdım. Kendimi amerikan şirketlerinin hisselerini takip etmekten alamıyorum. Öyle güzel bir arayüz yapmışlar ki renkleri bile gel bende işlem yap diyor. Kazanırsam Tesla'ya yatırım yapacağım. Salıcakla kalın avukat sesli hocam🤲 dualarımız sizinle.

  2. Merhaba hocam ben 2 ay oldu bu işe gireli ve yatırımım 100de 30 eridi sonra sizi gördüm harbi bu işin ehlisiniz keşke daha önce denk gelseydiniz şimdi bekliyorum zararımı biraz çıkarayım sözünüzden cikmiycam

  3. Merhaba kardeşim bildirim ve zilleri aktif ettiğim halde senin paylaşımların ulaşmıyor Manuel günlük takip ediyorum. Acaba bunu yaşayan başkaları var mı?

  4. Bu saatten sonra ne alırsan al zarar çünkü artık kimsenin inancı güveni kalmadı herkes kaçıyor artık şahsen ben 10 ay oldu ana paradan bile 12 bin zarardayım o kadar karlı alım satım yapmama rağmen birilerine verdi zengin etmek için daha fazla yatırımcı toplamak için onlara verdiğinin 10 katını bizden alıyor 10 aydır zarardayım benim inancım kalmadı parça parça satıp çıkacağım zararıma birdaha da buna para bağlamam ne kripto haricinde soğan alıp sat onda bile kazanırsın bunda ise kaybediyorsun kimseye de tavsiye etmem kripto parayı bu grafikmiş falan hepsi boş

Back to top button